tiistai 2. helmikuuta 2016

Kohti tulevaisuutta

No nyt on ollu sellainen viikko takana että oksat pois. Puhdistus loppui viimeviikon sunnuntaina ja maanantai aamuna heräsin 05:00 pirteänä kuin peipponen ja treenasin olkkarin lattialla. Energiaa puhkuen töihin ja illalla salille uudestaan. Wau mikä meno! Ja sama jatkuu tiistaina. Ja tiistaina kävi jotain muutakin maagista :)


Eli sunnuntai iltana mun lukio kaveri päätti ottaa muhun yhteyttä. Ai miksi, no siksi kun FB:n avulla yritin etsiä itselleni PT:tä. No hän ei varsinaisesti PT ole mutta se mitä sovittiin niin sopi mulle paremmin kuin hyvin! Juhanista tuli mun uusi treeni kaveri ja hänen siivellään tulen oppimaan jotain aivan uutta!
KIITOS!
Kiitos universumi, kun avaa ovet ja on avoin niin kaikkee ihanaa tulee tapahtumaan :)





Toinen suuri juttu mikä viime viikolla tapahtui oli se päätös minkä tein 23.1. Mä hain kouluun, joten Here I come student life!! Oon ihan liekeissä.
Ja nyt on työn alla unelmien kartta, sitä katselen päivittäin ja mietin ett, Mä pystyn mihin vaan! Mä teen mun unelmista totta! En anna negatiivisten asioiden tai ihmisten vaikuttaa mun elämään. Aion olla onnellinen ja taata sen myös läheisilleni! Aikomukseni on nähdä mahdollisimman monta vanhaa tuttua sekä kaveria ja levittää ilosanomaa eteenpäin. haluatko olla ensimmäisten joukossa, jos joo, pistä viestiä!





Vielä viime viikon alusta. Kun puhdistukseni tiukin vaihe eli se 28 päivää loppui ja mieleni teki hirmu paljon pähkinöitä sekä avocadoja. Homma ratkesi niin että kävin Punnitse ja Säästä-myymälässä hakemassa pähkinöitä, osa oli kuorrutettu suklaalla mutta sallittakoon herkuttelu silloin tällöin. Kävin samalla poikani kanssa Matka2016-messuilla. Illalla kotiin päästyämme leivoin seuraavaksi päiväksi raakasuklaa-vadelmakakun!! Aivan mahtavaa upeeta ja "terveellistä" herkkua. Olen tainnut joskus sen ohjeenkin tänne läväyttää. Joten ei kun testaamaan!!
Maanantai aamuna tein jumpan ja suihkun jälkeen itselleni bussi matkaa varten bullet proof- kahvia. Eli kapseli keittimessä jotain tummaa ja vahvaa kahvia, siihen sekaan n. rkl kookosöljyä sekä rkl suolatonta voita ja bamixilla sekaisin niin tulee ihana vaahto siihen. Sen kaadan termariin ja juon työmatkalla. Ja aamupalaksi tein smoothien jossa oli n. 2dl FitLinen probioottijugurttia, avocako, 2dl täysmaitoa, liotettuja pellavan- ja auringonkukansiemeniä, mustikkaa sekä vadelmaa ja yksi kauhallinen proteiini jauhetta. Ja on NIIIIIIIIN HYÄÄ!! Ihanaa, oon nyt joka aamu sellaisen juonu. Välillä korvaan vadelmat banaanilla tms. Kannattaa kokeilla!!



Tässä on pari ihan uutta juttua mulle noi FitLinen Freh tabletit, WOW mitä kamaa. hengitys raikastuu kertalaakista. On helpompi hengittää. Ja kaiken kruuna se että tuoksut loppu päivän freesiltä ku aamulla tuollaisen otat. Sitten noi ProShape all in 1, makuina cappucino ja kookos, NAM!! Sairaan hyvää ja pitää nälän poissa. Eli aterian korvike, jonka teen täysmaitoon mutta voi tehdä myös veteen tai johonkin maidon korvikkeeseen!! Sitten on MinttuSuklaa välipala patukat, jos tykkää After Eighteistä niin nää on SE JUTTU, terveellisempi juttu ;)  Lopuksi mutta ei todellakaan vähäisin juttu, Amino ProSahpe, eli aminohapot. yksi salisussu miksi puhdistuskuurilla ylimääräinen läski lähtee mutta ei lihakset ;)


 


Tiiättekö mikä on aivan upeeta? No se kun nykyään nukun niin valtavan hyvin! Se on ihan sairaan siistii!! Miksi mä nukun niin hyvin? No ensinnäkin mulla on säännöllinen elämän rytmi ja toiseksi mä takaan mun elimistölle kaikki tarvittavat ravintoaineet, joten mun elimistö saa oikeesti latautua yön aikana!


Veren PH tulee olla normaali, jotta pysymme hengissä. Jos sinulla ei ole tarpeeksi mineraaleja, kivennäisaineita ja hivenaineita, kehosi ottaa tarvittavat aineet mm. kynsistä, ihosta, luista, hampaista "pitääkseen sinut elävien kirjoissa". Elimistö pyrkii siis pitämään veren pH:n aina vakiona ja mikäli siinä tapahtuu pieniäkin muutoksia aiheuttaa se vakavia seurauksia.
Keho rakentaa itseään öisin, ja jos rakennusaineita (kivennäisaineet, hivenaineet, mineraalit) ei ole tarpeeksi saatavilla, kehosi on stressitilassa öisin ja joko heräilet, tai nukut koko yön mutta aamulla olet todella väsynyt siitä huolimatta. Uniongelmat ovat useimmiten hoidettavissa kehon emäksisöinnillä.

 



 Kyllä minäkin joskus juhlin. Ja annan itseni nauttia elämästä! Herkuttelen ja vaan olen. Mutta se säännöllinen rytmi ja siihen liittyen säännöllinen syöminen ja UNI!! Muistakaa nukkua ja huilata!


 
Joskus on hyvä ottaa sen liikunnan kannaltakin vähän kevyemmin. Niin kuin itse tein loppuviikosta, koska alkuviikon vedin ihan täysillä ja tukkoon itseni niin loppu viikko oli kevyempää ja vähän enemmän venyttelyä. Kävelylenkit on hieno tapa vaikka aloittaa se liikunta harrastus. Pienestä se kaikki lähtee! ja hyötyliikunta on parasta. Aina kun mahdollista niin itse käytän portaita ja teen muutenkin paljon kaikkea hyödyllistä :)


 


Elämä vaan on liian lyhyt hukattavaksi! Liian lyhyt siihen että stressaat kokoajan ja aina on huono olla! Sinä olet se joka voi muuttaa sun elämän! Katso peiliin ja vakuuta itsesi siitä että SÄ olet tärkeä ja SÄ ansaitset olla onnellinen! Ihanaa loppu viikkoa kaikille teille jotka jaksaa lukea mun tarinoita. Toivottavasti saat niistä jotain!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti